Prowadzisz sklep internetowy? Sprawdź w jakie opakowania do paczkomatu powinieneś zainwestować!
W przypadku przesyłek liczy się nie tylko wnętrze. Opakowanie jest równie ważne. Dzięki jego wysokiej jakości i odpowiednim dobraniu do produktu zadbasz o to, by paczka doszła do klienta w nienaruszonym stanie. Sprawdź, jakie opakowania do paczkomatu są warte szczególnej uwagi!
W badaniach przeprowadzonych przez CAWI aż 48% ankietowanych zgodziło się z tym, że paczkomaty InPost są aktualnie drugą najpopularniejszą formą dostaw zakupów, zaraz za dostawą kurierską. Dlatego, jeśli prowadzisz swój sklep, to wysyłanie do paczkomatu nie jest jedną z opcji, tylko podstawowym wyborem! A do tego niezbędne jest opakowanie do wysyłki – w odpowiednich wymiarach i najlepszej jakości. Tylko jakie wziąć pod uwagę, by paczka dotarła w idealnym stanie?
Pudła kartonowe w sklepie online
Tak naprawdę, zastosowanie pudeł kartonowych mógłby znaleźć każdy. Jednak w branży e-commerce są one kluczowe. Ilość osób, ktore kupują przez Internet tylko się zwiększyła od ostatnich wydarzeń na świecie i nic nie wskazuje, by ta tendencja miała się zmienić. Wprost przeciwnie! Coraz więcej internautów wybiera zakupy w sieci i opcję wysyłki do paczkomatu, zamiast szukać produktów w sklepach stacjonarnych.
W tym przypadku liczy się nie tylko ilość pudeł kartonowych, ale jakość, rozmiar i możliwość dopasowania ich do konkretnego typu wysyłki. Mogą być w nich wysyłane małe przedmioty, lekkie ubrania, ale także sprzęt AGD. To wszystko jest prawdziwym wyzwaniem dla przedsiębiorców! Przesyłka nie tylko musi dotrzeć w nienaruszonym stanie, ale także prezentować się na tyle dobrze, by pokazać klientowi najwyższą jakość oferowanych usług. Konsumenci także coraz częściej zwracają uwagę na ekologiczne rozwiązania, odpowiednie zabezpieczenie przesyłki, a nawet wykorzystanie przestrzeni w opakowaniu kartonowych. To sprawia, że zapakowanie paczki staje się prawdziwą sztuką, w której niezbędne są dobrej jakości opakowania kartonowe.
Opakowania do paczkomatu
Z racji tego, że wysyłki do Paczkomatów są niezwykle popularne, coraz więcej sprzedawców szuka odpowiednich opakowań w akceptowanych rozmiarach, czyli:
- gabaryt A to 640x380x80 mm
- gabaryt B to 640x380x190 mm
- gabaryt C to 640x380x410 mm
W niektórych skrytkach można także umieścić koperty kartonowe oraz foliowe, dalej trzymając się powyższych wymiarów.
Opakowania kartonowe do wysyłki
Producent opakowań kartonowych ma swoim asortymencie ogromny wybór opakowań kartonowych do dowolnych wysyłek. Na szczególną uwagę zasługują opakowania kartonowe do wysyłki z katalogu FEFCO. FEFCO jest związkiem producentów tektury falistej, którzy stworzyli znany „katalog FEFCO”, czy zbiór wzorów opakowań kartonowych z tektury. Uprościli skomplikowane opisy konstrukcji opakowań, zamieniając je na proste znane na całym świecie symbole.
Co więcej, katalog FEFCO to nie tylko uproszczenie skomplikowanych procesów, ale także najwyższa jakość i łatwość wyboru odpowiedniego opakowania. Opakowania kartonowe są trwałe i łatwe do dopasowania do konkretnych potrzeb Twojego biznesu.
Rodzaje opakowań kartonowych
– pudła klapowe o prostej konstrukcji, składającej się z jednej części,
– pudełka dwuczęściowe posiadające dwie klapy z przodu i tyłu,
– opakowania składane, które można złożyć z jednego formatu arkusza,
– pudła trwale łączone, czyli składające się z elementów bocznych i środkowej części, które należy na trwałe złączyć za pomocą szycia lub klejenia.
– pudła sklejane – w większości przypadków są dostarczone w postaci złożonych pudeł, które po rozłożeniu się gotowe do użytku.
Prócz tego dostępne jest także wyposażenie wewnętrzne pudła, które pozwala uzyskać personalizowane opakowania. Do wyposażenia wewnętrznego możemy zaliczyć: wkładki wypełniające, przekładki, wkładki czy kratownice. Warto zapoznać się ze wszystkimi rodzajami opakowań kartonowych i dobrać takie, które będą spójne z ofertą produktową sklepu online. W przypadku przesyłek nie liczy się tylko to, co w środku. Opakowanie także ma znaczenie! Dlatego warto zadbać o jego najwyższą jakość, by przesyłka doszła w stanie idealnym klienta i spełniła jego wszystkie wymagania.
Opakowania kartonowe są kluczowe, ponieważ zabezpieczają produkty podczas transportu, poprawiają wizerunek firmy i mogą być używane do celów marketingowych. Konsumenci cenią także ekologiczne i dobrze zabezpieczone przesyłki.