Opakowania kartonowe dla branży e-commerce
Już ponad połowa polskich internautów kupuje w Internecie. Rynek e-commerce w naszym kraju przeżywa prawdziwy rozkwit. Właściciele stacjonarnych sklepów, jeśli chcą się rozwijać, wcześniej czy później muszą wziąć pod uwagę sprzedaż przez Internet. Jako producent opakowań kartonowych wiemy o tym doskonale.
Z perspektywy konsumenta tak dynamiczny rozwój e-sklepów oznacza duży wybór i możliwość znalezienia naprawdę dobrych ofert cenowych. Dla właścicieli tego typu biznesu to problem dużej konkurencji. Jak przyciągnąć nowych klientów do sklepu internetowego? Z pewnością wielu przedsiębiorców zastanawia się, co jeszcze mogą zrobić, by zwiększyć ilość transakcji.
Sposoby na wygranie z konkurencją
Dobry sprzedawca w branży e-commerce dba o detale. To właśnie takie, z pozoru nieważne, elementy przyciągają klientów oraz sprawiają, że zostają z nami na dłużej. Wielu właścicieli sklepów internetowych uważa, że najważniejszym czynnikiem stojącym za wyborem takiego, a nie innego sklepu jest cena. To prawda – nadal jest to decydujący czynnik. Ale nie jest jedyny. Często zdarza się, że klient jest w stanie zapłacić więcej, jeśli przesyłka jest dostarczona szybko, lub… sklep internetowy jest po prostu atrakcyjny dla oka, a formularz zamówienia prosty i przejrzysty.
Proces przesyłki jest niezmiernie ważny. W końcu nie wystarczy dobry produkt, czy fantastyczna cena. Jeśli towar jest niedbale zapakowany, niezabezpieczony przed wstrząsami i w opakowaniu, które ledwo wytrzymuje transport żaden rabat, czy nawet świetnie wyglądający sklep nie uchroni nas przed stratą klientów.
Dlatego tak ważna jest współpraca z dobrym producentem opakowań kartonowych. Zapewniamy, że nasze opakowania wytrzymają trudy dotarcia do klienta – nawet takiego oddalonego o tysiące kilometrów. Dodatkowo oferujemy wykonanie wszelkiego rodzaju nadruków na opakowaniu, co umożliwia zindywidualizowanie przesyłek oraz sprawia, że klient sklepu internetowego na pewno zapamięta, od kogo właśnie otrzymał produkt. I z pewnością poleci sklep innym.
Dobre opakowanie zapewnia bezpieczny transport towaru i tworzy pozytywne wrażenie na kliencie.
Oprócz konkurencyjnej ceny, ważne są szybka dostawa, atrakcyjny wygląd sklepu oraz prosty formularz zamówienia. Detale takie jak dobrze zaprojektowane opakowanie również mają znaczenie.